woensdag 6 april 2011

Dilmah T inspiration @ Sligro - 4 april 2011

Dilmah T inspiration @ Sligro


Bij sligro Nieuwegein afdeling bezorgdienst werd een open dag georganiseerd voor de klanten van Sligro die
bezorgd worden.
Om wat meer betrokkenheid te cre�ren organiseerde Sligro deze avond.
De leveranciers werden gevraagd hun beste beentje voor te zetten.

Ze hadden op de horecava onze workshop gezien en dat sprak hun aan.
Eigenlijk had ik een kaas pairing willen doen maar Betty van l"amuse is op maandag gesloten.

Ik kreeg toestemming bij Sligro zelfbediening om wat inkopen te doen om een T inspired fingerfood te serveren.
Canape met salade abrikozen - limoencress van Koppert - siroop van Dilmah Black current Tea - kaviaar van zwarte bessen. Geserveerd met Dilmah Ran watte 
De reacties waren gevarieerd:
- "Ik vind Pickwick toch lekkerder met die smaakies"
-  bij een van de aandachtige proevers van de mooie Ran Watte T vroeg ik wat voor restaurant de  persoon had? - Een tankstation.......

Het was een mooie avond, helemaal toen ik mijn  T collega Robert aan de telefoon kreeg net teug uit Sri Lanka.  

 

Geen opmerkingen: