zondag 30 oktober 2011



laatste voorbereidingen treffen voor mijn 2e reis naar Sri Lanka volgende week voor ethisch theemerk Dilmah.
Volg mijn reis en ervaringen op de voet op mijn blog op
www.umojafood.nl, facebook pagina en twitter.

Ik heb een aantal gerechten ontwikkeld waar ik thee als ingredient heb verwerkt;
Deze ga ik in de vorm van kookworkhsops en demonstraties demonstreren aan de distribiteurs van Dilmah samen met mijn maatje Roberet Schinkel tijdens de enige school of Tea.

Ook zal ik theeplantages bezoeken, zelf kookworkshops volgen van de sri lankaanse keuken, en ik zal een uniek asperge project bezoeken en daar uitleg geven hoe je asperges bereid en wat voor toepassingen er mogelijk zijn.
Ik ben heel blij dat de MJF Foundation kookscholen voor oorlogsslachtoffers gaat opzetten
en hun zo weer een kansgaat geven in de samenleving.
Ik heb mijn tas al ingepakt met materialen die zij daar goed kunnen gebruiken zoals snijplanken.
Ik kan dan ook niet wachten om de kinderen te gaan helpen met dit project.

 Ik kan het natuurlijk niet laten om ook wat van de mooie natuur te genieten zoals het bezoeken van een olifanten reservaat.
Ik zal moooie plaatjes schieten en het met je delen.
Volg mij op reis via www.umojafood.nl

Geen opmerkingen: